O szafiarkach coraz głośniej

31 Maj 2008

Coraz częściej i głośniej  o szafiarkach w mediach :). Natknęłam się na kolejny artykuł o internetowych szafach, gdzie oczywiście pada słowo wymyślone przez Sztywniarę, której gratuluję i zapewne rzeczywiście już niedługo zobaczymy je w jakimś słowniku współczesnej polszczyzny :). Swoją drogą to właśnie nasza Królowa Lumpeksów ostatnio pojawia się w mediach coraz częściej. Myślę, że kariera stylistki stoi przed Sztywniarą otworem i lada dzień posypią się maile z propozycją współpracy ;).

Mnie osobiście wysyp internetowych szaf bardzo cieszy. Po pierwsze oszczędzam na czasopimach – co jakiś czas wejdę na modowe blogi i moje potrzeby są zaspokojone, po drugie zamiast wychudzonych modelek poprawionych photoshopem oglądam zdjęcia naturalnie pięknych kobiet i kobietek, w dodatku obdarzonych wdziękiem i świetnym gustem. Po trzecie oglądane zestawy są ciekawe i niesztampowe, rzadko zdarza mi się natknąć na podobną interpretację jakiegoś ubrania. Tak trzymać!

A artykuł znalazłam w:
Euro26 nr 2 2008 – egzemplarz bezpłatny (str. 28-29).
Tekst napisała: Joanna Jasikowska

Komentarze 4 to “O szafiarkach coraz głośniej”

  1. Ryfka Says:

    O, bardzo fajnie to wygląda! Gratulacje, dziewczyny!!! Szafiarki szefują!

    PS
    A może jakiś skanik, żeby można było przeczytać? 🙂

  2. Kasix Says:

    o jaki zbieg okolicznosci, dzieki Tobie odkryłam, że ten artykuł jednak sie ukazał 🙂 Musze chyba skądś wytrzasnąć jakis egzamplarz 🙂

  3. Gośka Says:

    ooo a nie wiesz skąd można wziąć taki egzemplarz? 😉

  4. Kasix Says:

    Wiem,że na niektórych uczelniach są…to znaczy tak piszą na stronie Euro26 i jeszcze niby w salonach Campusa…ale w ogole to mozna wyslac @ do nich i moga przyslac go poczta…Ja tak zrobilam, licze na poczte … hehe…mam nadzieje,ze sie nie przelicze:)


Skomentuj

